onsdag den 15. august 2012

BLOGTRÆF VIL DU VÆRE MED?

Vil du møde andre kreative mennesker???


Jeps, jeg har taget en beslutning, så er det nemmere for folk mht planering i kalenderne.

 Det bliver den 7 oktober, hos mig på Munkekægård 7, 4600 Køge

Der er mange ideer i luften en ting er sikkert,
vi skal lave bl.a. jule pynt,
så om du er til fransk stil, Greengate/sommerhusstil eller
til retro er du velkommen...
.måske vi kan inspirere hinanden.
Pak din kreakurv  kom glad og hyg med os andre...





Juleklip til den franske stil


Hjemmelavet trommer
ud over juleklip, som fx som her over....
så pønser jeg på en ide om, at I kan få lov.....

til at pynte jeres egne cupcakes. Evt lære at lave disse roser og Calaer herover...

Jeg vil bage en masse cupcakes, også får I selv lov til, at lege med alt det kageværktøj jeg har, glimmer sølvkugler, farvepasta, samt  lave roser og andre små blomster.
Jeg pønser på,  at få en simi prof ud og hjælpe ellers, så kan jeg nogle trylletricks selv....:-)
Så er det op til jer, at lave den i den pyntet version I kan lide...hvem ved måske nyde den bagefter....

 Loppe med bloggen HER  har snakket om, at tage sit krea smykke værksted med.
Mere herom senere...

I er også velkommen til at tage symaskinen med...
eller måske  har nogle vil bytte stof...
jeg ligger selv inde med retro tapeter og stoflapper i forskellige mønstre ect...

Her er dem der indtil videre gerne vil deltage






Men vi kan sagtens være flere,der går tog fra Jylland til sjælland, så det ville da være hyggeligt med nogen herfra jeg kan godt hente på en station, eller I måske kunne køre sammen og dele bro og benzin...

Kom glad jeg vil så gerne se jer......

Jeg laver en Lille plakat ting som I evt kan bruge på jeres blog. så vi kan blive flere...


KOM GLAD
vi skal nok få en hyggelig dag










13 kommentarer:

  1. Hej Tine,
    Jeg håber også jeg kan komme.
    VIL i hvert fald meget gerne, men venter lige med at gi' endelig besked (er elendig(!) til aftaler la-aaangt ude i fremtiden... ;-))
    Fantastisk at du vil lægge hus til, og sikke nogle cool aktiviteter du har på bedding.
    Vi høres ved!
    *KNUS*

    SvarSlet
  2. Ja som det fremgår af teksten kommer jeg !!!
    Håber du får hytten fuld :))

    Lisbet: Bryd vanen ta en beslutning på lang sigt og kom !!
    :))
    *knus*

    SvarSlet
  3. aj aj, lyder godt med det hele - dagen er reserveret og jeg skal helt sikkert prøve at lave mine yndlingblomst cala og en helt masse andet - teach me - I'm a fast learner.

    SvarSlet
  4. Jeg kommer, elsker julehygge, cupcakes og Loppes smykker

    Vi ses

    Bente Sørensen
    Lindely, Faxe

    SvarSlet
  5. Så herlig at du ber inn til noe sånt:)
    Nå skulle jeg bodd nærmere, da hadde jeg kommet:)
    Ønsker dere alle en herlig kveld:)

    Klem Merete

    SvarSlet
  6. Næ det lyder hyggeligt ! Jeg vil da se om den 7 okt . kan lade sig gøre! Godt initativ

    SvarSlet
  7. Hejsa,

    fik lige et fif af en anden blogger, og tror da gerne at jeg vil være med!
    Jeg er og mere til det litch og farverige, men det går vel an? ;-)

    KH Maria

    SvarSlet
  8. Hej Bente lindely, du skal være velkommen.
    Hej æblekinder du skal være velkommen glæder mig til at se dig.
    Hej slinkeys skaberier velkommen glæder mig til og se dig også selvom du er til farver :-)
    @lisbet kom ud ad start hullerne...smiler... Det tager kun 20-25 min ud til mig...

    SvarSlet
  9. Hej jeg vil gerne melde mig til :) Har lige tjekket med Hr. Betjent og han har fri :) Så jeg kommer! Med sommerfugle i maven :)

    SvarSlet
  10. Uh, jeg har en svaghed for fransk julepynt :) Vil meget gerne deltage, det lyder virkelig hyggeligt. Skal man have noget med hjemmefra til at lave pynten? Vil også gerne bytte retrostof, så det vil jeg putte med i krea-kurven :)Jeg begav mig ud i at lave cupcakes til min søns dåb og det var rigtig hyggeligt og sjovt at lave, det ser jeg også meget frem til :)

    SvarSlet
  11. Uh hvor jeg glæder mig :0)
    - og husk nu at sige hvis du har brug for hjælp ik ;0)
    Kram

    SvarSlet
  12. Ihh, det kunne da være hyggeligt at deltage i.. Og møde andre og få en masse inspiration :)

    SvarSlet
  13. Hej Henri darling, gårdejerinde og Pia
    I skal være hjertelig velkommen. Glæder mig til at møde jer.
    Tag I are kreakurven med om I er til retro, sommerhus stil er til fransk inspireret så er I velkomne :-)
    Klem fra Tine

    Ps gårdejerinde vender helt sikkert tilbage du kan nok godt få lov at hjælpe med noget..fnis...

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...