fredag den 9. november 2012

Fødselsdag og Give away

I dag er det min fødselsdag og manden min, har købt mig denne stol, en Tolix stol, sådan en har stået på min ønskeseddel længe. 
Den er købt hos Trend Bazaar i Ringe, de har mange fede ting, 
 du finde deres hjemme side HER. prisen for Tolix stolen er 1539 inkl levering....
Vi skulle dog lige være enig om farven. Så det blev denne fede stål farve



.Puden er en jeg købte i sommers  hos Krusemynthe, som ligger på på strandvejen i Hornbæk.
Fra ungerne mine fik jeg denne smukke bog som jeg glæder mig meget til at læse...
Den er købt hos Søster Flora i Greve, da Honning og Floras egen butik ligger 35 min kørsel herfra, kørte farmand ud i min ynglings butik Søster flora på Greve Strandvej 32 og købte denne bog.
Imorgen kommer min nærmeste familie til lidt mad..aften kommer min lillebror og hans kæreste samt min dejlige nieces de bor jo kun 200 meter herfra, så de kommer og  spiser en lille bid mad..De kommer jo igen lørdag..

Nu til en fødselsdags give away....

2 opbevaring kurve fra H&M Home i 2 str 33x32 og 25x26 cm
lysegrå med sorte bogstaver
den store kan nemt bruges til brænde den lille til dine yndlings blade eller dit strikke tøj

Strygebetræk fra Green Gate i wendy pink.
Så bliver strygebrædtet fint i tøjet 

Prikket bordløber fra H&M home samt 1 stk viskestykke passer fint til jul

pudebetræk 50x50 cm fra H&M Home

Pudebetræk 50x50 cm fra H&M Home


Bordløbere kan bruges til så meget andet fx som her på en stol


1 lod for 1 kommentar og fast læser
2 lodder for at linke i blog roll eller på Facebook,

Billede herover må gerne bruges..



Vinderne af Give awayen trækkes den 18 nov.

held og lykke til jer alle...






45 kommentarer:

  1. Stort tillykke
    vh
    Charlotte Skov

    SvarSlet
  2. Hip - hip hurra og stort tillykke med dagen :-) Jeg deltager meget gerne i din super skønne gaveregn med 2 lodder. Knus gitte

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med dagen :)Jeg deltager også med 2 lodder og x fingre :)))))
    K.h. Selma

    SvarSlet
  4. Sikke en flot giveaway.
    Jeg deltager med 1 lod.
    Hav en dejlig fødselsdag!
    Kh Anne-Sofie.
    Ps. Du kan også kigge forbi min giveaway, den trækkes næste torsdag :)

    SvarSlet
  5. I dag er det Tines fødselsdag, Hurra hurra hurra...

    Hun sikret sig en gave har

    og nu udlodder hun gave til os...

    Kære Tine, jeg er NATURLIGVIS med !!

    De to pudebetræk har jeg været på jagt efter længe !!


    Knuuus
    Loppe

    SvarSlet
  6. Tillykke med fødselsdagen. De stole er også på min ønskeseddel. Håber du rigtigt bliver forkælet. Jeg vil gerne deltage med 1 lod. God weekend og tak for chancen.
    Kh 10na

    SvarSlet
  7. tillykke med dagen og den skønne stol, jeg er med på 2 lodder, skønne ting du udlodder:)

    SvarSlet
  8. Tillykke med dagen, og jeg deltager hermed med 1 lod;o)

    Smil fra Charlotte
    hyggeglimt.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Først, Hjertelig tillykke med dinfødselsdag. Håber den bliver nøgagtig som du ønsker.

    Derefter vil jeg meget gerne deltage med max antal lodder om de flotte gevinster. :-)

    God weekend
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  10. Et kæmpe stort tillykke og et Hip Hurra med dagen, håber at du bliver rigtig forkælet og nusset om. Og sikke en masse lækre ting du har fået i fødselsdag gave ^_^

    Er da fuldstændig overrumplet med alle de lækre ting du sætter på højkant.
    Deltager klart med 2 lodder..

    Og forsat rigtig god fødselsdag Tine

    Knus Tina

    SvarSlet
  11. Tillykke med fødselsdagen - og sikke nogle lækre gaver du allerede har fået. Den bog vil du elske!

    Jeg deltager selvfølgelig rigtig gerne med 1 lod i din fødselsdags give away :-)

    SvarSlet
  12. Stort tillykke med fødselsdagen. Sikke skønne gaver du har fået. Bogen har jeg også læst, den er virkelig skøn at sidde og hygge med indendøre i denne mørke tid.

    Jeg deltager med 1 lod.

    Fortsat dejlig dag.

    Knus
    Anne

    SvarSlet
  13. Jeg ville egentlig "bare" ønske dig TILLYKKE, men deltager selvfølgelig meget gerne i din fantastisk give away med to lodder :)

    SvarSlet
  14. hei
    og hjertelig tillykke med dagen, heldig du. flotte gaver har du også fått.
    jeg vil gjerne ha 1 lodd i din fine give-away....
    ha en fin helg,
    klem TOVE

    SvarSlet
  15. Tillykke med dagen og den fine stol:-)) hold da op så fine ting i din give away, jeg deltager gerne med 2 lodder.
    Hilsen Helle

    SvarSlet
  16. Tillykke med fødselsdagen, håber du har haft en dejlig dag :-) har linket til din fine give away på facebook, så deltager med 3 lodder. Hvis jeg skulle være så heldig at vinde ville den flotte bord løber i sand farvet, være et stort ønske eller de sandfarvede puder:-) kh Mette Lynghøjen

    SvarSlet
  17. Hej Tine. Stort tillykke med fødselsdagen... Jeg er da med på 1 lod :)

    SvarSlet
  18. Stort stort tillykke og jeg vil meget gerne være med på 2 lodder:-)

    SvarSlet
  19. Hej Tine

    Endnu engnag Tillykke med dagen, sikken du er blevet forkælet..

    Deltager gerne med to lodder og håber på gevinst ;-)))

    Knus Susi

    SvarSlet
  20. Tillykke med dagen :D
    Jeg fyldte år d.8 nov. ;)

    Jeg deltager med to lodder. Vildt flotte ting du har valgt at udlove....

    SvarSlet
  21. Hej og tillykke med din fødselsdag. God fornøjelse med dit gæstebud i weekenden. Tak for invitatronen til din smækkerlækregiveaway Deltager med to lodder, tak. Hilsen Marlene - 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  22. TILLYKKE TILLYKKE :0)
    sikke nogen dejlige fødselsdagsgaver, dem kan jeg godt forstå du er glad for..

    Jeg vil gerne deltage i din Give Away og smider 2 lodder i puljen;0)

    Ha' en skøn weekend
    Kram herfra

    SvarSlet
  23. Hej. Deltager gerne med 1 lod. Go weekend. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  24. Gratulere så mye med dagen som var:)
    For noen herlige gaver du har fått:)
    Ønsker meg selv sånn Tolix stol:)

    Vil gjerne vær emd på utloddingen din:)
    Tar 1 lodd jeg:)
    Ha en herlig helg
    Klem Merete

    SvarSlet
  25. Tillykke med dagen. Håber det må blive en god en.
    Sikke en fin give away. Jeg deltager med to lodder.
    lonni@stoltenborg.dk

    SvarSlet
  26. Hej och Grattis!
    Jag är gärna med i din jättefin GIVEAWAY, 1 lott tack :)

    Trevlig kväll!

    minnapo1(at)gmail.com

    SvarSlet
  27. My congratulations! I like reading your inspiring posts and see your photos:) Want to take part with 1 lod too:)

    SvarSlet
  28. Hej jeg vil gerne deltage i din fine fødselsdags give away med 2 lodder, og du skal selvfølgelig også have et stort tillykke med på vejen!!

    SvarSlet
  29. Hjertelig tillykke med fødselsdagen :-)

    Jeg vil gerne deltage i din give away med 1 lod.

    Kh
    Louise
    lolesen.blogspot.dk

    SvarSlet
  30. HipHipHurraaaaah & TILLYKKE til dig.
    Held&Lykke til mig. ;)

    SvarSlet
  31. Tillykke tillykker jeg er med på 2 lod;O)

    Tjek http://glambaekdesign.blogspot.dk/2012/09/flagdage.html

    SvarSlet
  32. Hvor ser det dejligt ud alle de ting du har og strygbetræk ville helt sikkert pynte hjemme hos mig :-) eller bordløber og viskestykke :-)

    Deltager med 1 lod

    Knus Birgitte
    bi-k@jubii.dk

    SvarSlet
  33. har linket på facebook, følger dig også på gfc.. håber selvfølgelig jeg vinder

    SvarSlet
  34. prøver lykken med 1 lod
    tillyke med dagen!

    SvarSlet
  35. Stort tillykke med dagen! Dejlige gaver du giver, og dejlige gaver du har fået!
    God dag!

    SvarSlet
  36. jeg nupper 2 lodder

    kig forbi mine 3 giveaways

    SvarSlet
  37. Tack gulliga för din söta kommentar på min blogg.
    Nu kan jag dessutom gratulera dig på födelsedagen.
    Fina presenter har du fått, härligt.
    Kram Gerda

    SvarSlet
  38. Tillykke med dig;)
    2 lod til mig;)
    Og så rimer det;)

    SvarSlet
  39. 1 lod herfra :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  40. Sikke sine sager og tillykke med fødselsdagen :)
    3 lodder til mig (deler på FB)

    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  41. Forsinket tillykke med fødselsdagen.
    Jeg er ny her på bloggen, og her bliver jeg hængende, for jeg ser, at det franske og nordiske trives i skøn forening hos dig..Og den stil elsker jeg selv.
    Meget fornemt at dele gaver ud, når du selv fylder år.
    Jeg lægger tre lodder i kurven og linker fra facebook og bloggen her.

    Mange hilsner
    fra en ny læser som kaldes Birdie i daglig tale, men jeg hedder altså Birthe Rostgaard Nygaard.

    birthe.gug@live.dk

    SvarSlet
  42. Stort tillykke med fødselsdagen :-)

    Vil gerne deltage med 2 lodder.

    SvarSlet
  43. jeg er med på 1 lod. er vild med H&Ms pudebetræk (krydser fingre!)

    SvarSlet
  44. Tillykke igen - for den da - du kan købe Honning og Flora bøgerne hos os på www.houseofbk.com - next time

    Klem

    Mille

    SvarSlet

Tak fordi du læste mit indlæg.
Jeg elsker kommentar eller hilsner på min blog, så skriv gerne en hilsen til mig.
Alle indlæg bliver læst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...